avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1309 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Buna ziua, Care este legea care recunoaste vechimea in ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Buna ziua, Care este legea care recunoaste vechimea in specialitate ...

Buna ziua,
Care este legea care recunoaste vechimea in specialitate ca vechime recunoscuta in invatamant daca am lucrat in alt domeniu conform specializarii de pe diploma si acum sunt profesor in preuniversitar cu gradul II.In perioada 1995 -2014 am lucrat ca inginer in fabrica iar din 2014 sunt profesor pe discipline tehnice . legea 63/2011 este abrogata.
Mai exista HG in vigoare care prevad aceasta recunoastere?
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:16, 24 Iulie 2023
Legea nr. 63/2011 a fost abrogată prin art. VI din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 20/2016 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 57/2015 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice în anul 2016, prorogarea unor termene, precum și unele măsuri fiscal-bugetare și pentru modificarea și completarea unor acte normative, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 250/2016, cu modificările ulterioare.

Deci pentru perioada 2011-2014, este aplicabila aceasta lege.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Salarizare invatamant Ionescu15 Ionescu15 Ce legi stipuleaza salarizarea in invatamant de la aparitia legii 330/2009? Ce dispozitii modifica aceasta lege pana in prezent sau ce legi noi au inlocuit-o? (vezi toată discuția)
Vechime recunoscuta in învățământ lilianapelfin lilianapelfin Care este legea care recunoaste vechimea in specialitate ca vechime recunoscuta in învățământ pt persoanele care au lucrat în alt domeniu cnf ... (vezi toată discuția)