avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1049 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie de intretinere pt majori
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie de intretinere pt majori

Parintii mei au divortat in urma cu 5 luni .La pronuntarea divortului s-a stabilit pensie de intretinere pentru sora mea ( 17 ani ) de 250 RON , pe baza declaratiei verbale de venit a tatalui meu ( el declarand venit 1500 RON , venitul sau real fiind de 2500 RON ) . Ulterior mama mea a facut o cerere de majorare , atasand si cuponul de pensie al tatalui meu pentru a demonstra venitul real . In aceiasi perioada am facut si eu cerere pentru pensie de intretinere ( am 23 de ani si sunt studenta la medicina , tehnic pot primi pensie pana la 25 de ani , neavand surse de venit ...nu ? ) . La prezentarea in instanta tatal meu a cerut o amanare de o luna jumatate , declarand ca doreste sa aiba aparator in instanta pentru ca el nu poate plati pensie pentru 3 copii ( al treilea fiind un copil din afara casatoriei , aceasta primind o pensie de 100 RON ) . Este posibil sa se hotarasca neplata pensiei mele ? Pot cere platirea retroactiva a pensiei ?
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Gabriela Mihai , Avocat 09:38, 8 Octombrie 2006
Aici totul tine de judecator... El poate la fel de bine sa admita sau sa respinga pretentiile pe care le ridicati...

Faptul ca tatal Dvs. a cerut o amanare pentru angajarea unui aparator imi sugereaza urmatoarele:
1. A apelat deja la un avocat
2. In momentul de fata intentioneaza sa tergiverseze procesul
3. Este posibil ca avocatul tatalui Dvs. sa considere ca sansele de a primi castig de cauza sunt mici si de aceea a mizat pe cartea amanarilor...
4. As putea sa bag mana in foc pt. faptul ca la urmatorul termen se va cere o noua amanare (de exemplu pe motiv de boala)
5. Daca veti primi castig de cauza, va face uz de toate caile de atac care-i sunt disponibile...