avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1077 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie de intretinere pt majori
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie de intretinere pt majori

Parintii mei au divortat in urma cu 5 luni .La pronuntarea divortului s-a stabilit pensie de intretinere pentru sora mea ( 17 ani ) de 250 RON , pe baza declaratiei verbale de venit a tatalui meu ( el declarand venit 1500 RON , venitul sau real fiind de 2500 RON ) . Ulterior mama mea a facut o cerere de majorare , atasand si cuponul de pensie al tatalui meu pentru a demonstra venitul real . In aceiasi perioada am facut si eu cerere pentru pensie de intretinere ( am 23 de ani si sunt studenta la medicina , tehnic pot primi pensie pana la 25 de ani , neavand surse de venit ...nu ? ) . La prezentarea in instanta tatal meu a cerut o amanare de o luna jumatate , declarand ca doreste sa aiba aparator in instanta pentru ca el nu poate plati pensie pentru 3 copii ( al treilea fiind un copil din afara casatoriei , aceasta primind o pensie de 100 RON ) . Este posibil sa se hotarasca neplata pensiei mele ? Pot cere platirea retroactiva a pensiei ?
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Gabriela Mihai , Avocat 09:38, 8 Octombrie 2006
Nu prea cred nici eu ca se taraganeaza 2-3 ani.
Ati cerut in actiune majorarea pensiei de intretinere incepand cu data introducerii?
am cerut acordarea pensiei de la data la care s-a pronuntat hotararea definitiva de divort .
Nu. Trebuia sa cereti pensia incepand cu data introducerii cererii.
Instanta nu o sa va dea de la data ramanerii definitive a hot. de divort.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie intretinere minor adriana istrate adriana istrate Am intentat actiune de divort pe data de 20.12.2010, cerand -desfacerea casatoriei -incredintarea minorului -plata pensiei de intretinere pt minor incepand ... (vezi toată discuția)