Doresc să ştiu dacă aş putea depune o plângere penală împotriva unei agenţii de turism, care mi-a făcut o ofertă pentru un sejur, mi-a emis factură pe care am achitat-o integral, iar la cca. 2 săptămâni mai târziu şi-a solicitat insolvenţa la tribunal, mi-a anulat rezervarea (pe care niciodată nu a transmis-o mai departe către hotelul din Turcia unde doream să mergem)? Toate datele din corespondenţa mea cu ei indică faptul că aceştia ştiau că nu vor putea onora solicitarea mea, când au emis factura respectivă (stornată ulterior), de aceea consider că s-ar încadra la înşelăciune. Mi-au încasat şi banii pentru asigurarea storno a vacanţei, pe care de asemenea nu au plătit-o către asigurator, cerând anularea poliţei (informaţia am primit-o chiar de la societatea de asigurare, fiind beneficiar al poliţei, mi-au dat aceste detalii.
penal in nici un caz. e o disputa comerciala/ civila. ati recuperat suma platita? daca nu, trebuie sa va inscrieti in masa credala. de asemenea, puteti sa cereti daune (aferente concediului rezervat, alte cheltuieli, etc.)
puteti afla relatii de la administratorul judiciar.
În general șansele de a recupera ceva de la masa creează sunt mici mai ales dacă sunt mulți în situația dvs.Plangerea penala ar merita făcută mai mult ca să i sicanati
Anulare contract
maria1956
Agentia de la care am cumparat un sejur de paste ,a anulat sejurul insa refuza sa comunice cu noi desi pe e-mail am solicitat sa ni se returneze banii deoarece ... (vezi toată discuția)