avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 426 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Legalitatea ascultatii convorbirilor intr-un Customer ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Legalitatea ascultatii convorbirilor intr-un Customer Center

Buna ziua,

Am rugamintea de a ma ajuta cu o informatie. As dori sa stiu daca este legala ascultarea de catre seful direct a convorbirilor angajatilor dintr-un birou de Relatii Clienti, cu comunicarea in prealabil a acestui lucru. Scopul este acela de a verifica respectarea procedurilor interne si imbunatatirea comunicarii cu clientii.

Multumesc mult!
Cel mai recent răspuns: ContSters42179 , utilizator 17:08, 28 Ianuarie 2010
Este ilegal si intra sub incidenta legii penale!
Cred ca este normal deoarece se refera strict la aspecte privind activitatea in relatia cu clientii si totodata v-a fost comunicat ca se face acest lucru, cred ca se regaseste si in regulamentul intern. Nu poate fi vorba de incalcarea libertatilor individuale.

Revin Cred ca am inteles gresit. M-am referit la convorbirile dintre angajat si client si nu la convorbirile dintre angajati. La ce ai facut referire in intrebare?
Ultima modificare: Joi, 28 Ianuarie 2010
ContSters42179, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abuz rds silviun silviun Buna ziua , Locuiesc in Franta si acum aproximativ o luna am calatorit in Romania pentru a-mi rezolva niste probleme personale.Avand nevoie sa comunic ... (vezi toată discuția)
Telefoane ascultate + mesaje arken123 arken123 Salutari, as avea si eu o intrebare la care alte persoane de pe alte site-uri n-au reusit sa imi raspunda: in legatura cu telefoanele ascultate. Suntem toti ... (vezi toată discuția)
Microfoane ElenanM ElenanM As dori sa știu dacă este legal ca la locul de munca sa fii ascultata,sa ți se instaleze microfoane,sa nu ai nici un pic de intimitate? (vezi toată discuția)