avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 278 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abuz RDS
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abuz RDS

Buna ziua ,
Locuiesc in Franta si acum aproximativ o luna am calatorit in Romania pentru a-mi rezolva niste probleme personale.Avand nevoie sa comunic destul de des in Franta am apelat serviciile de relatii cu clientii ai operatorilor de telefonie la care eram abonat(Vodafone si RDS pentru a ma informa in legatura cu tarifele practicate de acestia pentru convorbirile avand ca destinatie Franta. In urma discutiilor cu departamentul de discutii cu clientii ai Vodafone respectiv RDS am ales sa folosesc operatorul cel mai ieftin pentru a apela in Franta si anume RDS respectiv digi mobil. In contract este trecut 5 eurocenti pe fix respectiv 8 eurocenti pe mobil si undeva mai jos scrie ca tarifele pot fi diferite si ca ele pot fi verificate pe site-ul RDS sau la departamentul de relatii cu clientii. Neavand acces la internet am sunat la Relatii cu clientii si am fost informat ca apelurile catre Franta sunt taxate cu 8 eurocenti pe minut spre retelele fixe si 12 eurocenti pe minut spre retelele mobile. In urma acestor comunicari am apelat destul de des pe un numar de mobil din reteaua Virgin mobile din Franta. Dupa aproximativ 2 saptamani am fost contactat telefonic de catre un reprezentant al RDS care m-a informat ca am apelat un numar cu tarif special din Franta care a fost taxat cu 35 eurocenti pe minut si ca trebuie sa achit un avans in 24 de ore sau imi vor restrictiona accesul in retea.Fiind un numar dintr-o retea mobila si nicidecum un numar cu tarif special ,am cerut explicatii intrucat eu am fost informat de catre RDS ca apelurile catre retelele mobile din Franta sunt taxacte cu 12 eurocenti pe minut nicidecum cu 35 , persoana respectiva mi-a spus ca este intr-adevar un numar dintr-o retea de telefonie mobila dar ca RDS nu are un acord de colaborare cu aceasta retea si prin urmare apelurile catre aceasta retea sunt taxate cu 35 eurocenti pe minut. Am fost sfatuit sa merg la sediul RDS din Constanta pentru a lamuri aceasta problema , acolo reprezentantul Relatii cu clientii m-a sfatuit sa fac o plangere si sa actionez in judecata persoana care m-a informat gresit. Eu am apelat departamentul de relatii cu clientii RDS pentru a ma informa nicidecum persoana care m-a informat gresit ca si persoana fizica.
As vrea sa-mi spuneti ce sanse am daca actionez in instanta RDS si care este exact situatia cu mesajul " pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite acest apel poate fi inregistrat ...." , sunt convorbirile clientilor cu departamentele relatii cu clientii inregistrate sau nu ?daca da, poate fi considerata ca proba in instanta ? daca nu , faptul ca pe desfasurator apar 2 convorbiri cu RDS la ora 10:30 , a doua zi dupa ce am ajuns in tara si apoi dupa cateva ore incep sa apara convorbiri telefonice in Franta ,este suficient pentru a demonstra ceva ?
Sper ca am reusit sa ma fac inteles si va multumesc anticipat pentru raspuns.
Cel mai recent răspuns: ionut12345 , utilizator 10:24, 4 Noiembrie 2010
Da...instanta va cere o expertiza in acest sens!!!Aveti sanse!Multa bafta!
sunt inregistrate tocmai ca sa isi asculte propri operatori si perlele lor. depuneti reclamatii la ei si un "pui de sef" de la ei o sa asculte apelul respectiv. specificatile nr dvs de tel folosit in discutia respectiva. Nu cred ca vor mai vrea sa mearga in instanta daca au spus gogosi. Acum depinde si de cat il intereseaza pe cel care se ocupa, ei nu raspund in nici un fel si nici sanctionati nu sunt.

in rest, multa bafta si BUN VENIT IN ROMANIA.
Sunt inregistrate 100% sau "pot fi inregistrate" ? pentru ca ei pot spune ca nu au fost inregistrate daca nu sunt obligati sa le inregistreze.
inregistrate 100% sunt toate convorbirile. acum ei pot spune multe, dar de ascultat o va asculta cineva convorbirea daca faceti plangere
Ultima modificare: Luni, 1 Noiembrie 2010
ionut12345, utilizator
Sunt inregistrate din oficiu.

Alte discuții în legătură

Problema contract firma telefonie mobila tudor92 tudor92 Buna ziua! Am o problema cu unul din operatorii de telefonie mobila. In data de 14 august 2014 am incheiat un contract la distanta cu unul din operatori. ... (vezi toată discuția)
Suspendare telefon rds pt.neplata factura pe...??!! luna in curs. hopeless1 hopeless1 buna ziua! zilele trecute am vrut sa apelez de pe telefonul mobil dat de cei de la RDS si-mi aparea un mesaj cu \"interzicere apeluri\" asa ca m-am dus la ... (vezi toată discuția)
Inselaciune firma de telefonie mobila - cer consultanta tot tot Buna ziua, Sunt profund indignat de cum isi inseala VODAFONE clientii in anul 2013. Concret: - posed cartela Vodafone - activat extraoptiunea Flexi 6 ... (vezi toată discuția)