zilele trecute am vrut sa apelez de pe telefonul mobil dat de cei de la RDS si-mi aparea un mesaj cu "interzicere apeluri" asa ca m-am dus la cei de la RDS sa ma lamureasca. atunci am aflat ca -cica- este suspendat pentru neplata facturii la telefon pe luna...in curs adica pe iunie. abia imi venise factura de pe luna mai pe care o pot achita pana la sfarsitul lunii si deci?? cum a putut veni tot in luna iunie factura pe luna iunie si mi-au mai si inchis telefonul?? ca cica trebuia achitata pana pe 15luna asta si ca m-au sunat si mi-au trimis sms. de sunat m-au sunat dar nu eram acasa, dar sms nici atat, plus de asta de ce sunt obligata sa platesc in avans? fara factura fara nimic? plus ca este o suma destul de mare. stiu ca am ajutat pe cineva cu niste rezervari de avion si in tara si in strainatate si ca da..am sunat la telefoane cu tarif special dar...nu trebuia pt. luna iunie sa vina factura luna urmatoare?
am cerut sa vad cinvorbirile deoarece mi s-a parut foarte mult dar....eu stau cu chirie ca ca nu se poate da decat ..proprietarului deci...ce sa fac? m-as mai duce inca o data la ei sa vad daca vor sa-mi mai dea vreun detaliu dar dupa cate am vazut nu vor face asta. tin sa mentionez ca facturi acasa oricum nu mai primeam inca din luna martie si plateam numai dupa mesajul trimis de ei. am facut sesizare ca nu-mi vine factura dar nici un rezultat.
pe urma m-as duce la OPC dar daca nu sunt eu titularul contractului mai pot?
nu stiu cum sa abordez problema. practic daca ar fi convorbirile mele le-as plati dar...daca sunt pe iunie ar trebui luna viitoare dar mi se cam pare trasa de par suma care mi s-a comunicat.or fi fost numerele cu tarife speciale dar...nici in halu asta.
Ar fi util sa vedeti ce prevede contractul incheiat intre RDS si proprietarul apartamentului, poate sunt clauze speciale pentru convorbirile internationale desi este improbabil.
E destul de greu de crezut ca pentru convorbirile din luna iunie deja s-a emis factura si a si devenit scadenta pentru a va putea suspenda serviciul. Convingeti proprietarul locuintei sa ceara lamuriri in calitatea lui de titular de contract, daca ati prefera sa nu afle proprietarul poate ca ar trebui sa efectuati plata.
Cel mai probabil s-a produs o eroare pe care RDS-ul nu vrea sa o recunoasca.
nu e vorba ca sa nu afle proprietarul ca m-ar ajuta dar saracu nici nu prea trece prin oras deoarece sta undeva la tara si va dati seama ca abia a facut rost de un mobil unde sa-l pot gasi eu daca e vreo problema ca nici d-ala n-avea, faza e ca nu ii pot cere sa vina special pt mine in oras sa-l port pe la toate institutiile ca asa vrea RDS-ul.
mi-ar fi putut face o procura de mana dar cei de la RDS au zis ca in nici un caz asa ceva, doar la notariat.
in contractul incheiat nu este nici o clauza speciala si nici alte tarife pt. international numai ca stiu ca am dat telefoane la niste companii aeriene care aveau un alt tarif pe minut, deci stiam dar totusi....am apelat Wizzair...Lufthansa...pe numerele lor speciale atat aici cat si in germania dar tot nu iese suma care mi-o spun cei de la RDS.
ma duc la OPC cu contractul de inchiriere ca altceva nu pot face.
eu le-as fi zis eu celor de la RDS ca daca il vor pe proprietar atunci el sa le plateasca dar din moment ce eu am toate facturile...telefoanele..etc. chiar nu ii inteleg de ce nu vor sa discute cu mine din moment ce eu le platesc.
in fine. asa o fi politica...decat proprietarul, dar problema e ca proprietarul chiar nu are cum si deci atunci ce e de facut?
nu vreau nimic special decat factura sa vad eu ce convorbiri au taxat ei acolo...atat. si daca intr-adevar chiar in halu ala e....platesc cu toate ca ma indoiesc.
cu numerele speciale nu am vorbit cine stie ce...hai sa zic vreo 6min. cu wizzair si sa zic adunate vreo 30min. cu Lufthansa...dar mie imi cam ies vreo 2ore dupa cate afirma ca se ridica factura celor de la RDS. ma mai gandesc la o varianta. eu tot incercam sa sun la wizzair si efectic se inchidea, nici nu apuca sa sune si se auzea un piuit si stau si ma intreb oare m-ar fi taxat si pentru acele apeluri care nici macar nu s-au finalizat..n-au sunat? si poate chiar si asa, nu cred eu ca am dar telefon de 100ori...deci cum sa o mai dau?
Ceva se intampla cu cei de la RDS&RCS.
Eu mi-am gasit tarifele modificate -tariful perceput pentru apeluri din reţeaua RCS&RDS cãtre reţele de telefonie fixã din alte state ale Uniuni Europene de la 0,08Eurocent/ min. la 1,55 Euro/min. Motivarea: schimbarea provider-ului din Austria.
In plus, mi s-a facturat si un serviciu suplimentar –Mentenanţã, servicii accesorii şi asociate, în valoare de 5 lei/lunã.
Si toate astea, fara nici un anunt din partea lor, ca sa nu mai vorbim de notrificarea cu cel putin 30 zile inainte de aplicare, conform conditiilor contractuale.
Acum astept raspunsul celor de la OPC, de la care oricum nu am nici o speranta.
vaaai....
pai cred ca s-au vazut cu prea multi clienti si au zis ca pe timp de criza sa mai faca si ei un ban.
eu una m-am dus iara la ei si bine ca am gasit o fata draguta acolo si mi-a explicat cam cum sta treaba, plus de asta am si rugat-o sa-mi trimita facturile detaliate pe mail si chiar a fost intelegatoare si mi-a rezolvat-o si pe asta.
voi vedea luna viitoare care este faza cu factura eu momentan nu achit decat pentru luna mai. oricum si ea s-a mirat cand a auzit ca pe data de 14 iunie mi s-a emis acea factura in avans si tot pe 14 mi-a si suspendat telefonul fara mesaj scris pe telefon, fara sa ma anunte, fara nimic...
sunt tare curioasa cand mi-o veni factura pe mail cum sta treaba si ce apeluri si cu cat am fost taxata...dar...mai e putin si se termina si luna asta.
si de mantenenta ala...nu stiu ce sa zic. eu nu am mai primit facturi inca din februarie, am platit numai dupa mesajele trimse pe digi mobil, am facut sesizare ca nu-mi mai vine factura si vad ca fluiera.
deci...nu stiu ce sa zic....la noi in Romania cam asa se intampla cu toate lucrurile: se porneste in forma si pe urma se prostesc toate...cam ciudata mentalitatea; adica faci clientul sa aiba incredere in tine si dupa ce deja l-ai acaparat ii dai cu tesla in cap...dar asta e, asta e tara noastra, ne-am obisnuit.:O
multa bafta tuturor!
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Abuz rds
silviun
Buna ziua ,
Locuiesc in Franta si acum aproximativ o luna am calatorit in Romania pentru a-mi rezolva niste probleme personale.Avand nevoie sa comunic ... (vezi toată discuția)
Litigiu rds
johnny_g
Cineva a sunat la telefonul meu fix si s-a recomandat ca ar fi de la RDS-RCS. A spus ca pentru a nu fi probleme, se va trece de la modul automat in mod manual. ... (vezi toată discuția)