Un agent de vanzari al RDS-RCS a completat in fata mea un contract pe care l-am semnat si mi-a lasat exemplarul verde. Dupa un timp am constatat ca pe exemplarul firmei era facuta o bifa in plus fata de exemplarul meu (pe exemplarul meu nu se vede aproape nimic si mi-au facut o copie dupa exemplarul lor). Am facut sesizare in scris si apoi la un superior, dar nu primesc nici un raspuns. Mi-au spus ca oricum nu sunt obligati sa raspunda in scris la sesizarile noastre. Intrebarea mea este daca modificarea facuta pe exemplarul lor de contract, ulterior semnarii acestui contract si fara stirea mea, ma indreptateste sa cer anularea contractului. Cum ar trebui sa procedez?
Au trecut demult 30 de zile, din 20 ianuarie 2010 si n-am primit nici un raspuns. Iar cei de la protectia consumatorilor nu fac decat sa retrimita sesizarea pe care eu o depun la OJPC tot la cei implicati, in acest caz RCS-RDS, deci tot nu voi primi nici un raspuns. Nu fac decat sa ma invartesc intr-un cerc vicios. Iar in acest timp, firmele fac ce vor cu noi.
Asa cum au facut si cei de la Enel, si cei de la UPC...
Multumesc, oricum, pentru raspuns.