Buna ziua
daca nu va suparati as asvea o intrebare la dumneavoastra exista vreo lege in care o companie de telecomunicatieare dreptul la semnarea unui contract nou sa le prelungeasca pe cele existente cu 24 luni?
De ce compania RCS-RDS nu raspunde in scris daca le solicitam raspuns in scris la diferite sesizari?
As vrea sa va spun ca am un abonament din luna lui iulie 2014 si am intampinat urmatoarele probleme, acum vreo 3 saptamani am incercat sa sun un verisor de pe abonamentul meu mia raspunt o persoana straina ma intrebat cine sunt eu la randul meu lam intrebat cine e el dupa care a continuat apelul sunand mia raspuns o alta persoana de sex feminin atunci am inchis apelul. Am luat legatura cu cei de la RDS-RCS mia preluat o sesizare care in termen de 48 de ore mia venit un SMS de la RCS cu mesajul ca sa remediat situatia. de vreo cateva zile am aceiasi problema am deschis din nou sesizare la care mi sa comunicat ca in termen de 48 ore se rezolva problema. vineri pe data de 03.10.2014 la ora 18 au expirat cele 48 ore, am luat legatura telefonica cu cei de la RDS miau comunicat ca sesizarea dureaza 30 de zile si ca o sa ma sune cei de la departamentul de sesizari cand remediaza situatia. iam intrebat de ce platesc un abonament daca nu ma benefeciez de servici, raspunsul lor a fost casi cere scuze dar trebuie sa astept.
intrebare ce ma sfatuiti sa fac in situatia asta ?
de reziliat nu pot ca am un telefon luat in rate.:((
as dori si sfatul unui avocat.
multumesc domnule avocat( rokambol) dar nu doresc rezilierea , eu doresc sa ma pot bucura de serviciile care leam contractat.
daca nu va suparati as asvea o intrebare la dumneavoastra exista vreo lege in care o companie de telecomunicatieare dreptul la semnarea unui contract nou sa le prelungeasca pe cele existente cu 24 luni?