Buna, acum un an jumătate am cumpărat un laptop de la altex. Acesta avea un defect la difuzoare ceea ce nu mi-a fost vizibil în perioada de retur (14 zile) pentru ca l-am folosit strict pentru facultate, nu aveam nevoie de sunet. Când l-am dus la reparat insfarsit după ce am sesizat problema l-au dus in service și s-a întors înapoi exact la fel împreună cu lovituri. Cu timpul difuzoarele s-au deteriorat din ce în ce mai tare asa ca l-am dus din nou la reparat pentru ca am întâmpinat și multe alte probleme, laptopul merge mai greu decât laptopul meu vechi de 10 ani, ceea ce spune ceva. Imi era practic imposibil sa îl folosesc. L-au dus în service și s-a intors din nou mai rau ca înainte, difuzoarele acum nici macar nu mai funcționează, service ul refuza sa îl repare, ba chiar pe fisa de "reparatii" mi-au spus sa îl repar singura. Nu mi se pare normal asa ceva, ce pot face în privința asta pentru ca nu vreau sa îl duc iarăși la reparat pentru 3 săptămâni doar ca să vina înapoi exact la fel dacă nu mai rau. Am făcut o sesizare la protecția consumatorului dar nu mi-au răspuns. Exista un mod in as putea ori sa primesc banii înapoi motiv fiind ca laptopul este defect defect sau măcar sa mi-l înlocuiască?