avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 400 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... plata cu ora in cic? sunt profesor titular si la ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

plata cu ora in cic? sunt profesor titular si la momentul actual ...

Buna ziua tuturor! sunt profesor titular si la momentul actual sunt in concediu de crestere a copilului. O colega are o problema medicala si pentru aproximativ doua saptamani nu se poate prezenta la scoala. Pot efectua eu aceste ore? este legal? imi pot pierde dreptul la concediu de crestere? precizez ca este vorba de o alta unitate scolara.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:54, 10 Septembrie 2023
Legea prevede ca , pe durata CCC se pot realiza în decursul unui an calendaristic, venituri supuse impozitului, prin desfășurarea efectivă a unei activități în perioada de concediu, al căror nivel net nu depășește de 5 ori cuantumul minim al indemnizației (n.m., 7.475 lei) fara a distinge categoriile de venituri care se pot realiza.

in speta , avem : 7475 lei ...622 lei net/luna ... 1063 lei brut = c.i.m. cu 58 ore/luna
Ultima modificare: Duminică, 10 Septembrie 2023
Cornel Vasile, Consilier juridic
Deci pot, da? doar sa nu depaseasca 1063 brut, respectiv 622 net. Multumesc frumos

Cornel Vasile a scris:

Legea prevede ca , pe durata CCC se pot realiza în decursul unui an calendaristic, venituri supuse impozitului, prin desfășurarea efectivă a unei activități în perioada de concediu, al căror nivel net nu depășește de 5 ori cuantumul minim al indemnizației (n.m., 7.475 lei) fara a distinge categoriile de venituri care se pot realiza.

in speta , avem : 7475 lei ...622 lei net/luna ... 1063 lei brut = c.i.m. cu 58 ore/luna

Da, puteti in conditiile de mai sus.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură