avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 973 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua, sunt asistent medical comunitar cu studii ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua, sunt asistent medical comunitar cu studii de asistent ...

Bună ziua, sunt asistent medical comunitar cu studii de asistent medical generalist cu PL(postliceala) fiind persoana contractuala facand parte din apararul de specialitate a primarului, ma pot transfera pe un post de asistent medical generalist la un spital de stat sau la un serviciu de ambulanta?
Mulțumesc frumos anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:52, 23 Septembrie 2023
Da, dar pe un post de asistent medical generalist cu PL(postliceala) .
- mesaj postat sub formă de topic nou -

Si are sunt pasii pentru acest transfer în acest caz?
Transfer la cere sau in interes de serviciu ?
La cerere

Cornel Vasile a scris:

Transfer la cere sau in interes de serviciu ?

Transferul la cerere se face la solicitarea salariatului, cu aprobarea conducătorului autorității sau instituției publice în care urmează să își desfășoare activitatea acesta, precum și a conducătorului autorității sau instituției publice în care își desfășoară activitatea .

Conducătorul autorității sau instituției publice de la care se transferă salariatul are obligația să emită actul administrativ de modificare a raporturilor de munca sau, în situația în care este afectată derularea corespunzătoare a activității la nivelul structurii în care este încadrat, să comunice refuzul motivat al transferului la cerere, în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea înștiințării.
Ultima modificare: Vineri, 22 Septembrie 2023
Cornel Vasile, Consilier juridic

Alte discuții în legătură