shoni17 a scris:
Buna ziua!
....Solicitarea mea se bazeaza pe faptul ca salariul brut include si alte drepturi, ca de exemplu prime, ore festive, ore suplimentare.
Va rog sa-mi spuneti daca este necesara depunerea la dosar a situatiei cu salariului brut pentru acea perioada. Are angajatorul obligatia legala de a elibera un document in acest sens?
Va multumesc!
La determinarea punctajelor lunare, pentru perioadele anterioare datei de 1 aprilie 2001, se utilizează salariile brute sau nete, după caz, în conformitate cu modul de înscriere a acestora în carnetul de muncă, astfel:
a) salariile brute, până la data de 1 iulie 1977;
b) salariile nete, de la data de 1 iulie 1977 până la data de 1 ianuarie 1991;
c) salariile brute, de la data de 1 ianuarie 1991.
Daca aveti adeverinte cu sporurile acordate de ce va mai trebuie si una cu brutul ?
Primele , orele suplimentare nu se iau inca in calcul la stabilirea pensiei decat daca aveti o hotarare judecatoreasca in acest sens.