Un angajat al companiei care lucreaza in telemunca, a ales sa isi presteze activitatea in alta tara(Luxembourg) si as dori sa aflu ce implicatii are compania privind plata taxelor si daca totusi trebuie sa faca ceva in acest sens sau nu. Multumesc
El poate sa stea, dar activitatea trebuie sa fie desfasurata de locul de muncă organizat de angajator... in ceea ce priveste taxele, ar trebui sa intre la autoritatile din Luxemburg.
Va multumesc foarte mult pentru raspunsul dumneavoastra, dar asa cum intrebam, ma puteti ajuta cu un raspuns mai clar? ce ar trebui sa faca angajatorul in acest caz daca angajatul are CIM cu clauza de telemunca si doreste sa isi presteze activitatea pe o perioada de pana la 3 luni din Luxembourg?
locul de muncă organizat de angajator = adresa din Luxemburg , sens in care se va incheia un act aditional la c.i.m. care va cuprinde:
a) ţara sau ţările, precum şi durata perioadei de muncă ce urmează să fie prestată în străinătate;
b) moneda in care vor fi platite drepturile salariale, precum si modalitatile de plata;
c) prestatiile in bani si/sau in natura aferente desfasurarii activitatii in strainatate;
d) conditiile de clima;
e) reglementarile principale din legislatia muncii din acea tara;
f) obiceiurile locului a caror nerespectare i-ar pune in pericol viata, libertatea sau siguranta personala;
g) conditiile de repatriere a lucratorului, dupa caz.