Bună, am depus o plângere prin compania AirCashBack deoarece am avut un delay cu WizzAir. Cei de la AirCashBack nu răspund la nici un email, nu am primit nici un email despre statusul cazului. Am incercat azi eu personal să recuperez banii de la Wizz si mi-au intrat in mai putin de 12 ore. Consider că cei de la AirCashBack nu au participat cu nimic la acest caz si nu au nici un drept la onorarii, dar prin așa zisul contract care constă în regulamentul de pe site, sunt obligat să le virez banii în termen de 3 zile de când îi primesc. Întrebarea mea este dacă e riscant să refuz plata către ei, invocând faptul că ei nu mi-au dat nici un răspuns? Mulțumesc!
Salut. In aceeasi situatie sunt si eu. Banii inapoi pe bilete noi ii primim daca facem refund catre companii. Insa, tu confunzi lucrurile. Claim-ul facut la AirCashBack sunt de fapt altii, o asa zisa despagubire fiindca ti-au dat programul peste cap. Eu am avut 2 zboruri anulate de AirConnect - pe Suceava - Bucuresti, si in ambele situatii am fost anuntat cu doar 2 zile inainte. Banii pe bilet i-am primit insa am in asteptare alti 500 euro pe care ii voi primi de la ei prin AirHelp. Ei isi vor retine 150 euro ca se ocupa de dosar, eu voi primi 350. Insa, am doua luni de cand astept.
Da, interensant e că am reușit să obțin banii în câteva ore și aștept după cei de la AirCashBack de un an și ceva, fără a mai primi vreun răspuns de la ei. De evitat pe viitor...