avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 565 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Treapta profesionala in sanatate !! Buna seara !!! Ma ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Treapta profesionala in sanatate !! Buna seara !!! Ma numesc Szabo Viorica ...

Va rog sa ma ajutati !!!!
Buna seara !!! Ma numesc Szabo Viorica din Baia Mare jud Maramures am 56 ani si lucrez ca economist II, la Spitalul Judetean Dr. C-tin Opris Baia Mare. In 01. august 2019 m-am transferat din Serviciul Aprovizionare-Transport unde lucram ca magazioner in Serviciul Statistica si Informatica medicala ca economist debutant pe perioada determinata.. Dupa 6 luni trebuia sa dau examen pt economist II ceea ce nu s-a intamplat ,la scurt timp a fost pandemia timp de 3 ani . Mentionez ca la noi in cadrul spitalului nu s-a organizat nici un examen in cei 3 ani pentru treapta profesionala desi alte spitale au dat treptele profesionale angajatilor. Am debutat 3 ani si 2 luni dupa care am dat concurs si m-am definitivat pe post iar la 2 luni am dat examen de treapta profesionala trecand din debutant in economist II. Acum se da din nou examen de treapta profesionala (s-au hotarat ca o data pe an se dau aceste examene) iar eu am o vechime in munca la acest spital de 32 de ani , pe postul de economist am o vechime de 4 ani si 2 luni iar acum nu mi se da dreptul de a participa la examen de catre sefa RUNOS , Managerul fiind de acord pentru ca conform legii la 6 luni trebuia sa trec din debutant in economist II si dupa 3 ani in economist I, dar pe mine m-au amanat motivul fiind pandemia. Anul trecut in 1 octombrie am dat examenul de treapta si sefa RUNOS sustine ca intre examene trebuie sa treaca 3 ani, iarla mine au trecut doar 11 luni . In cazul meu ca sa ajung la economist IA trebuie sa treaca 9 ani si 6 luni in loc de 6 ani si 6 luni cum prevede legea, eu fiind inainte de pensie nu mai apuc sa ajung la ma