avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 957 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Declarare furt acte identitate
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Declarare furt acte identitate

Buna seara, revin la dumneavoastra cu o problema din pacate. In seara aceasta in jurul orelor 17-18 mi s-a furat portofelul cu toate documentele(carte identitate,legitimatie student,carnet student,card ING,card Raiffeissen,abonament activ pe RATB si Metrorex , chitante de la facultate inclusiv pe anul universitar 2008-2009 atat pe numele meu dar si pe numele logodnicului meu si cartea lui de alegator) Intrebarea mea este: Din moment ce nu sunt rezidenta in Bucuresti iar locul meu de nastere este la 400 de km mai pot sa declar ca actele au fost furate? Tin sa mentionez ca eu voi avea nevoie de acte foarte curand deoarece sunt studenta si fara C.I nu pot sa imi refac restul de acte inclusiv cardul.
Cel mai recent răspuns: Marie_Ann , utilizator 11:23, 31 Ianuarie 2010
Prima competenta teritoriala este locul unde s-a savarsit infractiunea.
Mergeti cat mai repede si faceti plangerea, sunati la banci sa va blocheze cardurile acum.
Sesizati autoritaile competente responsabile in zona unde s-a produs evenimentul.
Totodata chiar daca este sfarsit de saptamana,informati prin email bancile pentru blocare card
Documentele de identitate,necesita procedura mai costisitoare ,pentru ca trebuiesc publicate in Monitorul Oficial
Anuntati si la secretariatul unitatii de invatamant.