incerc sa va spun cum am auzit ca au facut altii, dar pentru detalii amanuntite ar fi bine sa va adresati intitutiei care v-a eliberat buletinul de dinainte si sa-i intrebati cum excat se procedeaza.
oricum aceste acte trebuiesc declarate pierdute...furate...nule in ziarul local sau in monitorul oficial. dupa cate am inteles daca declarati ca l-ati pierdut s-ar putea sa platiti amenda dar daca declarati ca vi s-a furat nu mai platiti acea amenda. eventual puteti spune ca vi s-a furat portofelul cu toate in el intr-o aglomeratie - pentru ca veti fi pusa a completa un fel de declaratie in sensul cum vi s-a furat, dar nu e cine stie ce; apoi cu ce vi se da de la ziar, mi se pare ca si asteptati sa fie publicat anuntul o zi, va duceti prima data si va faceti buletinul - probabil la evidenta populatiei cu taxa platita pentru buletin la CEC, cu contractul de proprietate, certificatul de nastere...toate originale + copi. acum sigura sigura nu stiu exact ce va trebuie dar macar sa fiti informata.
apoi dupa ce va faceti buletinul faceti la fel si cu permisul. spre exemplu la noi la evidenta populatiei unde se vac buletinele imediat langa este si pentru pasapoarte si pentru permise...deci daca aveti tot asa mergeti si va interesati pentru ambele...
dar oricum nu va bazati numai pe informatiile de aici...duceti-va si vedeti la fix ce va trebuie.
multa bafta!
uitati ce am mai gasit pe un site al evidentei populatiei:
.ELIBERAREA ACTULUI DE IDENTITATE LA : PIERDEREA, FURTUL, DISTRUGEREA SAU DETERIORAREA ACTULUI DE IDENTITATE DEŢINUT ANTERIOR (sus)
Documente necesare:
__cererea pentru eliberarea actului de identitate;
__actul de identitate şi cartea de alegător, dacă este cazul;
__certificatul de naştere şi certificatul de căsătorie, dacă este cazul, original şi copie;
__hotărârea de divorţ, definitivă şi irevocabilă, după caz, original şi copie;
__certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original şi copie;
__certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie;
__documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedinţă, original şi copie;
dovada eliberată de unitatea de poliţie unde a fost reclamat furtul, dacă este cazul;
__un document emis de instituţii sau autorităţi publice - paşaport, permis de conducere, legitimaţie de serviciu, livret militar ori diplomă de absolvire a unei instituţii de învăţământ, cu fotografie de dată recentă, original şi copie;
chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate;
__timbru fiscal sau chitanţa reprezentând contravaloarea taxei extrajudiciare de timbru.
daca mai aflu ceva va postez aici :thumbup: