Puteti sa va faceti document de identitate si la resedinta de flotant-numai cu acordul proprietarului spatiului cu destinatia de locuinta
Cel mai bine ar fi sa va realizati actul de identitate la domiciliul dv stabil
Pentru eliberarea actului de identitate la pierderea, furtul, distrugerea sau deteriorarea actului de identitate detinut anterior sunt necesare :
- cererea pentru eliberarea actului de identitate;
- actul de identitate si cartea de alegator,in cazul deteriorarii;
- certificatul de nastere,original si copie;
- certificatul de casatorie, daca este cazul, original si copie;
- certificatul de divort/hotararea de divort, definitiva , dupa caz, original si copie;
- certificatul de deces al sotului/sotiei decedat/decedate, in cazul sotului supravietuitor, original si copie;
- certificatele de nastere ale copiilor cu varsta mai mica de 14 ani, original si copie;
- documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu si, dupa caz, cel cu care se face dovada adresei de resedinta, original si copie;
- dovada eliberata de unitatea de politie unde a fost reclamat pierederea/furtul in cazul in care se solicita eliberarea unui nou act de identitate ca urmare a pierderii/furtului celui detinut;
- un document emis de institutii sau autoritati publice - pasaport, permis de conducere, legitimatie de serviciu, livret militar ori diploma de absolvire a unei institutii de invatamant, cu fotografie de data recenta, original si copie;
- chitanta reprezentand contravaloarea cartii de identitate