avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 474 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Carte de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Carte de munca

Ma numesc Popescu Andreea si lucrez in Timisoara de 3ani si jumatate intr-un bar.Problema mea este ca nu de mult am aflat ca nu mi s-a facut carte de munca,cu toate ca mi s-au luat acte pt. asa ceva si mi s-a promis ca mi-a fost inregistrata.....in primii anii de lucru ,patronul a refuzat sa imi faca carte de munca,pe motivul ca nu imi trebuie ca sunt studenta,dar in ultimul an m-am tinut de capul lui sa imi faca datorita parintilor mei care insistau in fiecare zi cu lucrul asta>acum cateva zile am avut nefericita ocazie sa ma uit in laptopul firmei unde tine nevasta patronului contabilitatea si sa constat ca din 12 angati cati lucram la el numai 2 fete au carte de munca!!!!!Pot sa fac ceva in acest sens in afara sa "demisionez"?va multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:01, 31 Ianuarie 2010
sesizati i.t.m. !
Ar fi o solutie,dar renumitul meu patron e 'cu pile'......ce masuri poate sa ia itm lui de cand functioneaza nu i-au venit deloc controale.....va multumesc
inregistrati reclamatia la i.t.m. !!!
Si daca fac reclamatie patronul poate afla ca eu am facut-o?eu chiar mi-as dori sa plateasca greu pt. ca si-a batut joc de noi!!!e mare amenda?va multumesc
daca patronu' afla ... mai bine ar fii sa nu incerce sa afle de la i.t.m.!
Ultima modificare: Sâmbătă, 30 Ianuarie 2010
ctynn, utilizator

Alte discuții în legătură

Ce pot face in cazul unui abuz din partea angajatorului Elena6091 Elena6091 Buna ziua ..sa va explic despre ce este vorba in speranta ca imi veti putea da un sfat in ce pot face si cui sa ma adresez pt a rezolva aceasta problema ... (vezi toată discuția)