In masura timpului dvs., va rog sa ma ajutati cu interpretarea urmatorului paragraf din HG 1061/2008:
" dupa semnare si stampilarea formularului de incarcare-descarcare de catre destinatar, acesta il transmite expeditorului prin FAX SAU POSTA cu confirmare de primire".
In ce masura putem inlocui FAX-ul care nu se mai foloseste cu e-mail, avand in vedere corespondenta tuturor informatiilor de identificare intre cele 2 metode de transmitere, astfel incat sa asiguram respectarea prevederilor acestei hotarari, dar sa ne usuram si procesul?
Va multumesc anticipat pentru timp si bunavointa,
Seara buna,
Il puteti inlocui doar daca aveti semnatura electronica .. Înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, atașat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică, recunoscut de către cel căruia i se opune, are același efect ca actul autentic între cei care l-au subscris și între cei care le reprezintă drepturile.
De asemenea, in cazurile în care, potrivit legii, forma scrisă este cerută ca o condiție de probă sau de validitate a unui act juridic, un înscris în formă electronică îndeplinește această cerință dacă i s-a încorporat, atașat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat și generată prin intermediul unui dispozitiv securizat de creare a semnăturii.