avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 633 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna dimineata,am avut zbor anulat si inca nu mi s-au ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna dimineata,am avut zbor anulat si inca nu mi s-au rambursat ...

Buna dimineata,am avut zbor anulat si inca nu mi s-au rambursat banii pe bilet .precizez ca am facut si asigurare. ce trebuie sa fac ? am incercat sa vorbesc cu ei ,am trimis mailuri dar nu primesc banii !
Cel mai recent răspuns: Ionut.ion , utilizator 11:09, 6 Decembrie 2023
Puteti incepe cu o plangere la ANPC daca nu raspund la datele de contact si a trecut termenul de rambursare...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua , in luna septembrie 2022 am cumparat un bilet de avion ... Virginel Lazar Virginel Lazar Buna ziua , in luna septembrie 2022 am cumparat un bilet de avion Bucuresti -Londra prin agentia eDreams cu compania de zbor Blue air. Zborul a fost anulat de ... (vezi toată discuția)
Modificare zbor wizz air Helena21 Helena21 Buna ziua. În data de 11.03.2018 am cumpărat un bilet de avion dus-întors pe ruta Bucureşti-Lisabona, pentru perioada 24.05.2018-29.05.2018. În data de ... (vezi toată discuția)
Buna ziua in luna iulie anul trecut am cumparat de la o agentie ... Radulavynya Radulavynya Buna ziua In luna iulie anul trecut am cumparat de la o agentie de turism online 3 bilete de Avion pe ruta Bucuresti - New York si retur. A intervenit ... (vezi toată discuția)