avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 582 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Neglijenta in serviciu- sistemul sanitar
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Neglijenta in serviciu- sistemul sanitar

Bună seara!

Sunt asistent medical intr-un Spital Județean de Urgență.
Ieri, la serviciu, a fost indicat unui pacient internat de mai mult timp un Angio-CT in vederea stabilirii unei eventuale amputatii de necesitate a membrului inferior. Concomitent cu acest pacient în secție era internata o pacienta în stare grava, septica, membrele inferioare gangrenate și comorbiditati asociate.
In același interval orar s-a solicitat ducerea pacientului la investigația imagistica și a pacientei in stare septica la Clinica ATI , in vederea montării unui cateter venos central. Au fost anunțați brancardierul și infirmierele in vederea organizării transportului pacienților. Infirmierele au dus pacienta pentru montarea cateterului, eu am pregătit pacientul pentru transport la angio-CT. Pacienta a revenit pe sectie și având dureri crunte, stare generala alterata și oligurie s-a solicitat consult Nefrologic, timp în care și colega mea ne-am ocupat de aceasta pacienta grava. În acest interval brancardierul nu dus celalalt pacient la investigatia CT, motivând ca el nu a fost anunțat deși s-a anunțat general si stia acest aspect întreg personal auxiliar. Din acest motiv Angio-CTul a fost efectuat cu întârziere.