Buna ziua,
Care sunt procedurile pentru incetarea activitatii de expertiza tehnica judiciara?
Ce formulare trebuie sa depun la finante pentru incetarea activitatii?
Multumesc pentru amabilitate si ajutor.
Solicitati radierea din evidentele MJ conform prevederilor OG nr. 2/ 2000 cu modificarile si completarile ulterioare privind expertiza tehnica judiciara si extrajudiciara,
- ART. 38
(1) Experţii tehnici judiciari pot solicita radierea lor din evidenţa experţilor. Cererile vor fi adresate Biroului central pentru expertize tehnice judiciare din cadrul Ministerului Justiţiei.
(2) Radierea din evidenţă a experţilor tehnici judiciari se dispune din oficiu, de către Biroul central pentru expertize tehnice judiciare, în caz de deces, în cazul în care au devenit inapţi din punct de vedere medical pentru îndeplinirea activităţii de expert, precum şi în urma condamnării definitive pentru săvârşirea unei infracţiuni intenţionate, de natură să aducă atingere prestigiului profesiei.
Veti primi o notificare prin care se anunata radierea dvs.
Depuneti copie la ANAF dupa notificare si mentionati incetarea activitatii de expertiza tehnica judicara. Va trebui sa depuneti si declaratia anuala de venit.
Anul trecut (2023) am incetat activitatatea de expert tehnic judiciar. Am parcurs urm[toarele etape:
- am radiat persoana fizica autorizata din evidentele Oficiulului National al Registrului Comertului prin depunerea unei de radiere
- Am depus la Administratia Judeteana a Finantelor Publice o declaratie privind radierea din evidentele fiscale si o declaratie unica in care compleati si casauta "Data incetarii activitatii"
- In anul urmator celui in care ati efectuat formalitatile mai inainte aratate veti depune, paa la data de 25 mai, o declratie unica veniturile realizate in anul in care ati efectuat radierea.
Succes!!!!
Puteti incerca (sa primiti confirmare ca e.mail-ul dvs. a fost primit), dar mai sigur este sa trimiteti notificari scrise, prin posta, cu confirmare de primire.