Sunt director de scoala intr-o comuna suceveana. Consiliul local al comunei a hotarat promovarea unei hotarari de consiliu prin care sa mi se retraga calitatea de ordonator tertiar de credite. Asta in conditiile in care unitatea scolara are personalitate juridica , cod fiscal propriu, diferit de cel al primariei din comuna al carei primar indeplineste functia de ordonator principal de credite, contabilitate proprie, buget propriu. Pana acum toate platile efectuate de scoala privind cheltuielile de personal, cheltuielile materiale, cheltuielile de capital, se realizau prin semnatura directorului( semnatura 1) si contabilului scolii (semnatura 2), avand formulare cu specimene de semnatura la.
Solicitarea Consiliului local nu este motivata in vreun fel.
As avea cateva nelamuriri si poate cineva care cunoaste legislatia sau care a intampinat asemenea probleme sa aiba bunavointa de a raspunde:
1. In baza carei legi poate solicita Consiliul local retragerea calitatii de ordonator tertiar de credite?
2. Cum poate fi anulata aceasta dispozitie?