avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 736 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Locuiesc intr-un bloc in Constanta unde nici un ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Locuiesc intr-un bloc in Constanta unde nici un locatar nu dorește sa înființăm o asociație ...

Locuiesc intr-un bloc in Constanta , unde nici un locatar nu dorește sa înființăm o asociație și nici femeie de serviciu sa angajam ! Am făcut o lista cu fiecare palier , o data pe săptămâna sa facă curat . Unii s-au încadrat alții au rupt afișul pe care era scris numele celui care urma . Ce pot face cind un locatar nu vrea si sfidează pur si simplu si pe cei care doresc sa fie curățenie si liniște între locatari ! Mulțumim si poate ne Întrumati spre o rezolvare !
Cel mai recent răspuns: Alexandru Surcel , Avocat 11:21, 15 Ianuarie 2024
2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca niciunul dintre proprietari nu doreste infiintarea unei as. de proprietari - pentru ca asa "se aude" si mai ales se scrie pe mai multe forum-uri, o sa gasiti cate un "cerber" dintr-asta, pe care il cheama Gica Contra, care o sa va faca numai necazuri.
Eu nu insist sa va infiintati as. de proprietari, ci ar trebui sa va adunati intr-un fel, sa va organizati in bloc, conform prev. Codului civil, sa va intocmiti un Regulament de organizare si functionare al condominiului. Si pentru ca nu este chiar asa de simplu, bine ar fi sa luati legatura cu un avocat sa va consilieze in acest sens.
As dori sa va mai spun ca chestiunea propusa de dvs. in topic, este una dintre cele mai simple "probleme" cu care o sa va confruntati in bloc. Au sa mai fie foarte multe probleme pe partea comuna ce trebuie sa le rezolvati (citeste sa participe fiecare proprietar la costuri) si ma gandesc la : terasa blocului, tencuiala, subsol, lift daca aveti, curatenia spatiilor comune, repartizarea legala costurilor cu utilitatile si tot ceea ce tine de parte comuna a blocului.
Daca nu va reglementati de pe acum aceste chestiuni, treaba o sa se agraveze din ce in ce mai mult, si alti proprietari, "incurajati" de atitudinea unora, au sa procedeze la fel...
Sa vedem daca si alti useri au alte pareri si poate o sa luati niste hotarari intelepte.
Mult succes!
Mulțumesc d-le Grecu pentru soluțiile care mi le-ați scris . Important ca sunt grupați pe paliere și nu-i poți scoate din gindirea lor . De ce sa plătim administrator ? De ce sa plătim femeie de serviciu ! Adică sa trăim , sa mâncam sa bem sa dormim și sa ne închidem in casa fără vreo speranța și fără vreun rost ! Îmi pare rău de ce tineret avem fără viitor ! Poate o sa apelez la avocata mea . Dar poliția locală nu ar putea sa ne ajute oare ? Va mulțumesc ! Seara frumoasa !
Legislația din domeniul Asociațiilor de Proprietari a impus mereu în mod obligatoriu înființarea oricărei Asociații de Proprietari doar cu acordul majorității proprietarilor DINTR-UN SINGUR CONDOMINIU (DINTR-O SINGURĂ CLĂDIRE).
Astfel, Asociațiile de Proprietari alcătuite din minim două condominii-clădiri NE-COMUNE, distanțate între ele, FUNCȚIONEAZĂ ÎN TOTALĂ ILEGALITATE, știind că mai multe clădiri distanțate între ele nu pot avea absolut nimic în comun.

Adam Grecu a scris:
Daca niciunul dintre proprietari nu doreste infiintarea unei as. de proprietari - pentru ca asa "se aude" si mai ales se scrie pe mai multe forum-uri, o sa gasiti cate un "cerber" dintr-asta, pe care il cheama Gica Contra, care o sa va faca numai necazuri.
Eu nu insist sa va infiintati as. de proprietari, ci ar trebui sa va adunati intr-un fel, sa va organizati in bloc, conform prev. Codului civil, sa va intocmiti un Regulament de organizare si functionare al condominiului. Si pentru ca nu este chiar asa de simplu, bine ar fi sa luati legatura cu un avocat sa va consilieze in acest sens.
As dori sa va mai spun ca chestiunea propusa de dvs. in topic, este una dintre cele mai simple "probleme" cu care o sa va confruntati in bloc. Au sa mai fie foarte multe probleme pe partea comuna ce trebuie sa le rezolvati (citeste sa participe fiecare proprietar la costuri) si ma gandesc la : terasa blocului, tencuiala, subsol, lift daca aveti, curatenia spatiilor comune, repartizarea legala costurilor cu utilitatile si tot ceea ce tine de parte comuna a blocului.
Daca nu va reglementati de pe acum aceste chestiuni, treaba o sa se agraveze din ce in ce mai mult, si alti proprietari, "incurajati" de atitudinea unora, au sa procedeze la fel...
Sa vedem daca si alti useri au alte pareri si poate o sa luati niste hotarari intelepte.
Mult succes !
Ultima modificare: Sâmbătă, 13 Ianuarie 2024
dsa_2023, utilizator
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Politia nu are cu ce sa va ajute, iar dvs va puteti face curat la dvs pe palier și aia e.
O solutie en vogue sunt firmele de administrare condominii. Toti trebuie sa inteleaga ca dupa ce devii proprietar pe un apartament, nu este ca si cum depui bani pe titluri de stat, mai ai si alte cheltuieli constante aferente acestuia. Incercati sa duceti munca de lamurire de la om la om, cu argumente pentru a obtine un rezultat favorabil tuturor. Viata in comun presupune si unele concesii. Succes!

Alte discuții în legătură

Administrare bloc fara asociatie de proprietari georgiana486 georgiana486 Buna ziua, As dori sa va intreb daca se poate administra un bloc fara a crea o asociatie de proprietari. Ideea este ca suntem un bloc nou construit, mic, de ... (vezi toată discuția)
Buna ziua, va scriu legat de 2 imobile finalizate anul acesta, ... DeeDee999 DeeDee999 Buna ziua, Va scriu legat de 2 imobile finalizate anul acesta, primul este deja locuit, al doilea inca nu, suntem proprietari care inca asteptam semnarea ... (vezi toată discuția)