Bună ziua. Numele societății s-a modificat în martie 2023 dar statutul sindicatului nu a fost actualizat cu noul nume. S-a modificat și componența organului de conducere, din mai 2023. Două persoane nu mai sunt pe respectivele funcții. Una dintre cele două persoane este chiar președintele sindicatului. Încă nu este ales alt președinte. Ca urmare, aceste modificări nu sunt transmise la Judecătorie.
În această situație, care sunt consecințele asupra sindicatului și asupra documentelor semnate din mai 2023 până acum, de persoana care îi ține locul președintelui (cu acordul doar a membrilor din organul de conducere al sindicatului). În statut nu este reglementată preluarea funcției de președinte al sindicatului de către alt membru al biroului executiv și nici posibilitatea de a ”împuternici” pe cineva să exercite această funcție.
Trebuie convocata Adunarea generala a membrilor de sindicat care sa aiba pe ordinea de zi:
1. modificarea statututului
2. alegea noilor organe de conducere
Așa este. Dar nu s-a făcut asta. Care sunt consecințele acestei situații (statut nemodificat, lipsă președinte, lipsă informare Judecătorie privind modificările) asupra sindicatului și asupra documentelor semnate de o persoană ”înlocuitoare”?
Ce inseamna *mandatat*? Statutul sindicatului nu prevede asa ceva. Sa inteleg ca nu e nici o problema ca nu s-a respectat legea si nu s-au anuntat modificarile la Judecatorie? Nu este nici o problema ca documentele sunt semnate, pentru Presedinte sindicat, de alta persoana decat cea care se regaseste pe ultimele documente inregistrate la Judecatorie? Persoană care nu a fost aleasa de membrii de sindicat.