Va rog sa-mi spuneti ce cheltuieli poate deduce o firma care are in secundar codul CAEN - organizare evenimente (adica: organizare de seminarii, conferinte etc.)?
De ex. Am de organizat o conferinta la care vor participa cca 50 pers. Eu inchiriez o sala (pe care voi avea factura de la cei care inchiriez) si le asigur celor care vor participa: cafea, covrigei, sucuri etc. pe care le cumpar pe firma de la diversi furnizori (gen Metro, Cora etc.). Intrebarea mea este: pot deduce toate aceste cheltuieli (inchiriat sala, mancare etc.) ca fiind organizare de conferinta sau le deduc din protocol?
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.