Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025: Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →
Buna ziua,
se face contract de cesiune de parti sociale intre cei doi, decizie asociat unic prin care se revoca vechiul administrator si se numeste cel nou, se schimba sediul social.
este nevoie in acest caz de declaratia notariala si specimen de semnatura asociat nou, declaratie adminsitrator, dovada sediu social, adeverinta asociatie proprietari
ONRC nu impune nici o formulare pentru acest modificari, trebuie sa redactati dumneavoastra o hotarare AGA care sa cuprinda: cesiunea, revocare administrator, numire administrator, schimbare sediu social. Cazierul fiscal il obtine ONRC-ul, platiti o taxa la ei pentru acest lucru.
Documente necesare:
1. Cerere inregistrare persoane juridice, o gasiti aici: [ link extern ]
2. Hotararea AGA
3. Contorul de cuvinte la hotararea aga
4. Actul constitutiv actualizat;
5, Contractul de cesiune, în original; dacă actul modificator conţine toate clauzele referitoare la drepturile şi obligaţiile cedenţilor şi cesionarilor şi a fost semnat şi de aceştia, contractul de cesiune nu se mai prezintă;
6. Copii certificate de pe actele de identitate ale persoanelor fizice şi, după caz, de pe certificatele de înregistrare ale persoanelor juridice care dobândesc calitatea de asociaţi;
7. Declaraţiile date pe proprie răspundere de către asociatul unic/noii asociaţi care prin cesiune sau moştenire au dobândit părţi sociale/noii administratori din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi (original);
8. Dacă potrivit actelor de cesiune s-au obţinut câştiguri de către cedentul persoană fizică din vânzarea părţilor sociale/acţiunilor, câştiguri determinate ca diferenţă pozitivă între preţul de vânzare şi valoarea nominală/preţul de cumpărare, se vor depune şi documentele de plată a impozitului pe venit
9. Dovezile privind noul sediu social (copie);
10. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
11. Certificatul de înregistrare şi după caz, anexa/anexele (originale*);
12. Declaraţia-tip pe propria răspundere (original), semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte, după caz, că:
- persoana juridică nu desfăşoară, la sediul social, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani (model 1);
- persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitarveterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii, pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2).
13. Specimenul de semnatura
Sper ca le-am trecut pe toate.
Formularele le puteti obtine de la adresa: [ link extern ]