ONRC nu impune nici o formulare pentru acest modificari, trebuie sa redactati dumneavoastra o hotarare AGA care sa cuprinda: cesiunea, revocare administrator, numire administrator, schimbare sediu social. Cazierul fiscal il obtine ONRC-ul, platiti o taxa la ei pentru acest lucru.
Documente necesare:
1. Cerere inregistrare persoane juridice, o gasiti aici:
[ link extern ]
2. Hotararea AGA
3. Contorul de cuvinte la hotararea aga
4. Actul constitutiv actualizat;
5, Contractul de cesiune, în original; dacă actul modificator conţine toate clauzele referitoare la drepturile şi obligaţiile cedenţilor şi cesionarilor şi a fost semnat şi de aceştia, contractul de cesiune nu se mai prezintă;
6. Copii certificate de pe actele de identitate ale persoanelor fizice şi, după caz, de pe certificatele de înregistrare ale persoanelor juridice care dobândesc calitatea de asociaţi;
7. Declaraţiile date pe proprie răspundere de către asociatul unic/noii asociaţi care prin cesiune sau moştenire au dobândit părţi sociale/noii administratori din care să rezulte că îndeplinesc condiţiile legale pentru deţinerea acestor calităţi (original);
8. Dacă potrivit actelor de cesiune s-au obţinut câştiguri de către cedentul persoană fizică din vânzarea părţilor sociale/acţiunilor, câştiguri determinate ca diferenţă pozitivă între preţul de vânzare şi valoarea nominală/preţul de cumpărare, se vor depune şi documentele de plată a impozitului pe venit
9. Dovezile privind noul sediu social (copie);
10. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr. 230/2007 (completat pe formular-tip, original);
11. Certificatul de înregistrare şi după caz, anexa/anexele (originale*);
12. Declaraţia-tip pe propria răspundere (original), semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte, după caz, că:
- persoana juridică nu desfăşoară, la sediul social, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani (model 1);
- persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitarveterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii, pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2).
13. Specimenul de semnatura
Sper ca le-am trecut pe toate.
Formularele le puteti obtine de la adresa:
[ link extern ]