Buna ziua!
Va rog sa imi spuneti daca pentru inregistrarea in registrul comertului a mentiunilor cu privire la schimbarea sediului, la cesiunea partilor sociale si la modificarea asociatilor (din 3 asociati raman 2) mai am nevoie si de alte acte decat urmatoarele:
- cerere de inregistrare
- hotarare AGA
- dovada privind noul sediu
- avizul proprietarilor privind schimbarea destinatiei imobilului
- contractul de cesiune
- actul contitutiv actualizat
- declaratia-tip pe propria raspundere
- delegatia pt persoana desemnata sa indeplineasca formalitatile legale
- copii certificate conform cu originalul de pe actele de identitate ale asociatilor
Toate aceste acte sunt valabile doar cu stampila firmei si semnatura tuturor asociatilor? Trebuie autentificat sau certificat vreunul dintre ele?
In cazul in care nu exista noi asociati sau administratori, mai este nevoie sa depun si declaratiile pe propria raspundere ale asociatilor, respectiv administratorilor deja existenti, precum ca indeplinesc conditiile legale pt detinerea acestor calitati, precum si specimenele lor de semnatura?
De asemenea, va rog sa imi spuneti, estimativ, cat costa inregistrarea acestor mentiuni in registrul comertului.
Daca se schimba sediul social este nevoie de certificatul de inregistrare in original (se va emite unul nou).
La contactul de comodat / inchiriere este nevoie de o fopocopie dp titlul de proprietate al imobilului in cauza (daca este vb de un contract de inchiriere si este inregistrat la administratia financiara nu mai este nevoie de dovada titlului de proprietate). De asemenea este nevoie de certificatul constataor original prin care s-au autorizat activitati de biroul la sediul social (se va elibara altul in baza declaratiei tip pe propria raspundere la noul sediu).
Nu este nevoie sa schimbati destinatia imobilului, insa avesti nevoie de acordul vecinilor (sus, jos, stanga, dreapta) si de avizul asociatilor de proprietari.
Daca cesiunea se face la o valoare mai mare decat valoare nominala a partilor sociale trebuie sa faci dovada achitarii impozitului pe venit (16% din ce depaseste valoarea nominala).
In cazul tau nu este nevoie de copiile actelor de identitate si nici de declaratie sau specimen de semnatura.
Actele sunt valabile ca inscrisuri sub semnatura privata (nu este nevoie de autentificare).
La horararea AGA este nevoie de contorul de cuvinte si pe langa AGA in original mai este nevoie de o fotocopie.
Costurile cred ca vor fi cam 70-80 RON.
Bafta!
- pe linga actele ce le-ati enumerat nu uitati sa depuneti si certificatul de inmatriculare(original) avut in prezent si certificatele constatoare de autorizare ce le aveti ptr sediul ce doriti sa-l schimbati la alta adrsa si-l autorizati acolo( prin declaratia model 2) -
Cum vand firma?
totalsistem
m-am saturat sa tot dau bani la stat, la contabil, sa nu pot scadea benzina, ...
vreau sa vand firma.
care sunt pasii de urmat?
imi cer scuze daca a mai ... (vezi toată discuția)