Pe langa cele aratate de colegul meu, mai aveti nevoie de actul constitutiv actualizat, copie certificata dp titlul de proprietate de la noul sediu si contorul de cuvinte pentru AGA.
In functie de data la care a fost infiintata societatea, este posibil sa faceti o noua rezervare de denumire. Din 2009, rezervarea de denumire se face la nivel national, daca societatea este mai veche (daca rezervarea a fost facuta la nivel local), este posibil ca denumirea pe care o are in prezent societatea dvs sa fie data la o alta societate. Daca aceasta denumire este data pentru o alta societate din alt judeti, puteti opta pt rezervarea ei numai la nivelul jud. Ifov, in conditiile in care este disponibila, in caz contrar va trebui sa modificati denumirea.
Sfatul meu este sa verificati inainte de toate denumirea societatii.
Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a menţiunilor privind schimbarea sediului
comercianţilor în alt judeţ*:
1. Cerere de înregistrare (original);
2. Dovada verificării disponibilităţii şi a rezervării firmei şi/sau a emblemei (original);
3. Dacă este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevăzut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare (original);
4. Hotărârea adunării generale a asociaţilor/ acţionarilor decizia asociatului unic/ decizia CA/decizia directoratului sau, după
caz, actul adiţional la actul constitutiv (original);
5. În cazul schimbării sediului regiilor autonome, societăţilor cooperative şi organizaţiilor cooperatiste de credit, se vor depune,
după caz:
- hotărârea Consiliului de administraţie aprobată de ministerul de resort, pentru RA de interes naţional, iar pentru RA de
interes local, de autoritatea administraţiei publice locale (original);
- pentru societăţile cooperative hotărârea organului statutar (original);
- pentru organizaţiile cooperatiste de credit: hotărârea adunării generale a membrilor cooperatori sau actul adiţional
modificator cu viza organelor abilitate potrivit legii, dacă este cazul (original).
6. Dovezile privind noul sediu (copie);
7. Dacă este cazul, avizul privind schimbarea destinaţiei imobilelor colective cu regim de locuinţă, prevăzut de Legea nr.
230/2007 (completat pe formular-tip, original);
8. Actul constitutiv actualizat;
9. Certificatul de înregistrare şi după caz, anexa/anexele (originale*);
10. Declaraţia-tip pe propria răspundere (original), semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte, după caz, că:
- persoana juridică nu desfăşoară, la sediul social, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani (model 1);
- persoanele juridice îndeplinesc condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitarveterinar,
protecţiei mediului şi protecţiei muncii, pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2);
11. Dacă este cazul:
- avizele prealabile prevăzute de legile speciale (original);
- împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească
formalităţile legale (original).
12. Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale:
- taxe de registru;
- tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
* certificatul şi anexa/anexele vor fi predate în original în momentul prezentării comerciantului în vederea ridicării
certificatului de înscriere de menţiuni şi a celorlalte documente, procedându-se la anularea lor prin grija personalului ORCT.