buna seara,
gasit in actul constitutiv al firmei cod caen 5261 care are explicatia cam asa: " Aceasta clasa include:
- vanzarile cu amanuntul ale oricaror feluri de produse, prin corespondenta, alese de cumparatori pe baza de cataloage sau orice alt tip de oferta.
Aceasta clasa include, de asemenea:
- vanzarile directe, prin intermediul televiziunii, radioului, telefonic, sau prin Internet. "
problema sta cam asa, firma mea vinde produse (nu conteaza de care) iar la cei din provincie le trimite cu posta. eu platesc la posta o taxa de 10 lei(de exemplu). am voie ca pe factura clientului sa trec 150 lei produsul pe care il cumpara si a doua pozitie - servicii livrare/taxe transport 10 lei?
mie denumirea de comert cu amanuntul prin corespondenta si explicatia acestui cod nu imi da de inteles ca as avea voie dar poate e ceva ce nu citesc eu bine, de-aia apelez la voi sa ma luminati pt ca ma contrazic cu cineva care mai are nitel si ma bate ca nu il las sa factureze livrare.
nu mai inteleg nimic...unii spun ca da...altii spun ca nu...in fine, prefer sa merg pe acelasi principiu si anume acela da a include taxele de transport in pretul produsului, pana gasesc ceva care sa imi arate ca am voie sa facturez taxe de livrare. va multumesc mult pt raspunsuri
mai poti proceda si altfel: adica cumparatorii sa plateasca taxele de posta si livrare la ridicare asa cum procedeaza toti distribuitorii de carte si alte produse prin posta (pe care-i urasc, bineinteles ca nu si firma la care lucrezi, daca nu procedeaza asa:):)):)))
spor la vanzare!