avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 199 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Internship fara contract
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Internship fara contract

Buna ziua, ma aflu in urmatoarea situatie: sunt student si fac internship la o firma de 2 ani. Initial am intrat la acest internship pentru a indeplini materia de practica de la facultate. In 2022 a fost incheiat un contract de bursa privata intre mine, firma si universitate, pe acest contract scrie ca este valabil 2 luni de la acea data din 2022.

Problema este ca acela a fost ultimul act pe care l-am semnat/vazut. In urma acelei perioade de practica mi s-a comunicat din partea firmei ca pot continua ca intern la ei, tot in calitate de bursier (au si mentionat ca daca incetez a fi student nu ma mai vor putea tine). Ei au spus ca vor prelungi pe o perioada de 3 luni acel contract de bursa si ca nu va mai fi nevoie sa duc nimic la universitate. Insa eu nu am vazut acel contract si nu am semnat nicio prelungire (in contractul original nu este mentionat nimic de posibilitatea unei prelungiri automate). Si de atunci, de un an si jumatate aproape, am mers asa, cu presupuse prelungiri la fiecare 3 luni.

De la contractul initial s-au schimbat multe aspecte in repetate randuri: ore, plata, activitatea mea. Am inceput sa imi pun intrebari cand acum cateva saptamani am cerut celor de la resurse umane sa imi trimita si mie contractul, iar mail-ul meu a fost ignorat. In aceste saptamani gandindu-ma nu-mi vine sa cred cum am putut sa fiu asa credul, acum nu mai pot sa vad niciun fel in care ar putea fi justificat legal ceea ce s-a intamplat.

Asadar am urmatoarele intrebari:
1. Exista vreo farama de posibilitate sa fie ceva legal in toata treaba asta?
2. Ce pot face in cazul in care am lucrat la negru atata timp?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 17:03, 15 Aprilie 2024