Avem o firma de recrutare intr-un bloc, la etaj 4, si am tinut 3 serii de interviuri in apartament. Brusc 2 locatari s-au trezit ca vor sa ne interzica sa facem interviuri pe motiv ca nu vor sa aprobe cunoasterea interfonului de catre atitea persoane straine, desi cei care vin la interviuri sunt gen programatori sau directori cu salarii mari si nu infractori. Ce autorizatii si ce legi ar putea sa ne sustina. Trebuie sa dam in judecata asociatia de locatari ? Administratora blocului tine cu noi insa o doamna care este presedinte de scara, care saraca nu prea are bani dar are gura mare este cea care a declansat scandalul. Avem autorizatie ca punct de lucru de la registrul comertului insa nu stiu daca trebuie semnaturi de la toate cele 40 de familii de pe scara ca sa ne continuam activitatea in legalitate, sau ce ar fi de facut. Nu am deranjat niciodata vecinii de alaturi si sus, jos cum cere legea referitor la proximitate, acestia ne-au semnat acordul sa ne desfasuram activitatea.
Sunt doar 2 persoane care intreprind aceste actiuni ilegale sub acoperirea ca raspund de scara blocului si ei afirma ca ar fi nevoie de semnaturile tuturor apartamentelor ca sa fie punct de lucru, ca pentru 4 semnaturi nu putem avea decit sediu cu secretara, nu vanzoneala saptamanala cu cate 100 de persoane straine care afla numarul de interfon al scarii. Ei afirma si ca la sedinta de bloc prin vot se poate determina ca un apartament sa se supuna unei reguli decise de locatari si cum majoritatea sunt niste pensionari care nu fac altceva toata ziua decit sa urmareasca cine intra in scara, va fi deliciul lor sa voteze. Ieri m-am trezit ca unul din acesti vecini tipa la niste directori care venisera pentru interviu ca sa nu le dea voie sa intre in apartament, ceea ce ar fi o actiune de competenta politiei nu ? hartuire sau ceva...
Administratie
Gigi-55