avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 449 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Cheltuieli mandate postale Adunarea Generala
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Cheltuieli mandate postale Adunarea Generala

Buna ziua.
Anterior intrunirii Adunarii Generale a asociatiei de proprietarari din bloc am primit in cutia postala 2 avize (mandate postale) de la administratia asociatiei) ca sa luam la cunostinta de tinerea Adunarii Generale la o anumita data. Noi nu am semnat initial si de aceea ni s-au transmis aceste mandate postale. Nu am fost la posta sa le ridicam.
In schimb, am fost prezenti la Adunarea Generala si am semnat, dar la intretinere pe luna respectiva au aparut cheltuieli cu aceste mandate postale.
Din moment ce am fost prezenti si am semnat mai trebuie sa platim aceste cheltuieli? Practic daca am fost prezenti la Adunarea Generala si am semnag inseamna ca am luat la cunostinta, nu?

Este legal sau nu?

Multumesc
Ultima modificare: Vineri, 3 Mai 2024
diablo, utilizator
de ce nu ati semnat de luare la cunostiinta ? nu ati dorit / vrut , nu ati fost contactat

~ final discuție ~