În luna februarie am trimis un email către toate casinourile online licențiate în România pentru a mă exclude pe viața, fără drept de revocare pentru ca sunt dependent de jocurile de noroc și acest lucru îmi aduce dificultăți în viața personala și profesionala. Unul dintre casinourile pe care le-am contactat mi-a răspuns la momentul acela și mi-a spus ca nu exista un cont de utilizator atribuit CNP-ului sau emailului furnizate. Am omis acel email și luna aceasta am ajuns sa îmi fac cont pe acel casino și am pierdut aproximativ 40.000 RON. Ulterior mi-am dat seama ca am solicitat auto excluderea în luna februarie și am verificat daca cumva am omis sa cer acest lucru de la casinoul respectiv, moment când am văzut e-mailul primit de la ei.
Imi puteti spune daca cumva legal aceștia erau obligați sa mă excludă la solicitarea mea? Sau eram nevoit sa îmi înregistrez un cont la ei pe platforma și sa solicit ulterior excluderea? Nu mi se pare normal sa mă expun acestui risc atâta timp cât sufăr de aceasta dependență.
Deasemenea, vreau sa menționez ca în momentul când te înregistrezi cu un cont nou poți depune doar 900 de RON pana ți se verifica cartea de identitate, lucrau care se face de un om, în mod normal. Eu am creat contul la 3 dimineața, după care am încărcat poza cu CI, care mi-a fost aprobată instant fără nicio verificare și având limita nelimitata la depuneri, ajungând sa pierd aproximativ 40.000 Ron. Suportul lor lucrează pana la ora 12 noaptea, deci în mod normal nu aveau cum sa îmi verifice CI, mai ales ca din momentul încărcării CI pe șițe pana la următoarea depunere a fost de sub 1 minut. Eram sigur ca nu o sa meargă sa fac nicio depunere pentru ca mesajul din momentul încărcării CI pe șițe era ca verificarea durează intre 24-48h.
Deasemenea, a 2-a zi le-am scris sa ii întreb de ce nu am fost exclus și cum de mi s-a permis sa îmi înregistrez un cont, dar nu am mai primit niciun răspuns. În următoarea zi am primit un mail cum ca am primit un bonus de 1000 RON și rotiri gratuite pe șite. Este normal acest lucru în contextul meu? Credeți ca pot face ceva? Mulțumesc anticipat.
buna ziua. desi stiu ca e putin probabil, d pentru ca nu ar fi trebuit sa mi se permita inregistrarea. oricum, as vrea ca operatorul sa fie sanctionat conform legii si sa plateasca la bugetul de stat macar o parte din banii pe care i-am pierdut eu. exista ceva ce se poate face? multumesc
Buna.Nu stiu cum ai procedat.Asa am facut si eu si am pierdut 3400RON la un cazino caruia ii scrisesem mail inainite sa imi fac contul.Am scris cazinoului ca doresc asistenta pentru returnarea fonduriilor pt ca eu sunt dependenta si de asta sunt si in baza de data la ONJN ca si client autoexclus + de asta le-am trimis si lor mail pentru ca vreau sa opresc asta.Mi-au returnat toti banii inapoi si le-am facut reclamatie si la ONJN.