avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 443 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua! Sunt medic de familie și am preluat un ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua! Sunt medic de familie și am preluat un praxis din ...

Buna ziua! Sunt medic de familie și am preluat un praxis din cadrul unui dispensar, unde sunt doar CMI si au o conventie de cabinete individuale grupate. Am decis sa funcționez ca și SRL. As putea sa fac și eu parte din gruparea lor? Va mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Medic92 , utilizator 12:10, 4 Iunie 2024
Ar trebui vazuta acea conventie ..care sunt conditiile de aderare sau ce prevede exact.
Este o conventie prin care împart Cheltuielile comune(utilități, deșeuri, femeia de serviciu), posibilele amenzi, folosirea spatiilor comune( sala de tratamente, toaletele), dar activitatea medicala este individuala. In legislatie nu am gasit nimic concret daca se poate sau nu, era precizat ca doar CMI se pot grupa Va mulțumesc!

Cornel Vasile a scris:

Ar trebui vazuta acea conventie ..care sunt conditiile de aderare sau ce prevede exact.

Ultima modificare: Marți, 4 Iunie 2024
Medic92, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cmi desfiintat are imobil in patrimoniu violeta_lica violeta_lica Buna seara, Va rog sa dezbateti urmatoarea situatie in incercarea de a gasii o rezolvare. CMI desfasoara activitate intr-un spatiu inchiriat. Separat ... (vezi toată discuția)
Cabinet medical individual si srl in acelasi spatiu medical, specialitati diferite. mdDentist mdDentist Se da urmatoarea situatie, Un spatiu medical al primariei, inchiriat pe sistem tura/contratura pe 2 CMI-uri cu aceeasi specialitate medicala. Cf. ... (vezi toată discuția)