avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 430 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Contestație pentru Eroare Administrativă și ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Contestație pentru Eroare Administrativă și Amenințare în Contextul Susținerii Examenelor Universitare

Bună ziua,

Sunt student în anul 3 la facultate și am promovat 18 din cele 19 examene necesare pentru finalizarea studiilor. Datorită structurii anului universitar, toate examenele se desfășoară mai devreme în anul 3 pentru a ne permite să participăm la examenul de licență, iar toate materiile trebuie promovate până pe 16.06.2024.

În acest context, nu există o pauză între sesiunea de examene și cea de restanțe. Facultatea a stabilit că săptămâna de restanțe pentru noi este, teoretic, prima săptămână a sesiunii pentru studenții de la alte linii de studiu (ID, IFF, limba engleză). Pentru a susține restanțele, trebuie să depunem o cerere în care să specificăm materiile pe care dorim să le dăm a doua oară. Dacă o materie nu este trecută în cerere, profesorul nu ne permite să susținem examenul.

Problema mea este următoarea: sunt sigur că am inclus o anumită materie în cererea de restanță, dar dintr-un motiv necunoscut, numele meu nu apare în raportul profesorului. Când am explicat situația, profesorul mi-a spus: "treci în prima bancă! Dar, vezi, dacă luni merg la secretariat și tu de fapt nu ești trecut, nu ai ce să cauți in lichidări deoarece nu te trec." Aceasta a fost o amenințare, făcută de față cu aproximativ 150 de studenți în amfiteatrul facultății.

Nesigur pe situație și amenințat, am plecat pentru a nu-mi pierde șansa de a promova materia. Acum, dacă trebuie să susțin examenul în lichidări, va trebui să plătesc pentru acesta. Consider că nu este corect să suport eu costurile dacă este o greșeală a secretariatului sau profesorului.