avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 488 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Restante si licenta...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Restante si licenta...

Sunt studenta in anul trei la antropologie, si pana acum nu am mai avut nici o restanta. In sesiunea acesta de pe sem 1 al anului terminal am o restanta la un optional (care are trei credite si pe care l-am ales singura dintr-o lista de posibile materii) .
Problema e ca in vara am de sustinut lucrarea de liceenta ... Se poate sustine lucrarea de liceenta fara aceste trei credite? ( mentionez ca a fost exclusa posibilitatea de a fi evaluata in sesiunea de lichidari din cauza ca am lipsit la unele cursuri,iar la care am participat nu am fost destul de activa )
Pot sa imi mai iau inca un optional in acest semestru sa am nr complet de credite si sa pot sustine lucrarea de liceenta , chiar daca am aceata restanta ?
Sunt foarte ingrijorata din cauza acestui lucru ....mai ales ca la restul materiilor (care sunt obligatorii si au peste 7 credite ) am numai note de 9 si 10 ....
Ce e de facut in cazul meu ca sa pot totusi sa imi dau liceenta in acest an?
( Excluzand varianta in care sa implor profesorul sa-mi acorde dreptul la evaluarea din sesiunea de lichidari ca sa nu mai trebuiasca sa repet materia la anu... )
A mai fost cineva in situatia mea? Cum ati rezolvat problema?

Cel mai recent răspuns: irina25 , utilizator 09:35, 21 Aprilie 2011
Nu. Indiferent de tipul de materie, pana nu veti avea luate si creditele aferente acelui optional , nu va puteti inscrie si nu puteti sustine examenul de licenta. Nu conteaza celelalte note pe care le aveti, din pacate.
Multumesc mult pentru informatie.