Buna ziua! Situatia mea este urmatoarea: societatea la care activez face parte dintr-un holding, iar de curand un angajat de la o firma din acest holding a fost "tranferat" la unitatea noastra, presteaza servicii pt noi, insa salariul il primeste de la societatea de unde vine dansul si unde are contractul de munca. Ce acte trebuie sa-i intocmim noi pt a fi in regula prestatia acestuia in cadrul unitatii noatre?
Nu se va pune problema detasarii, pt ca nu se doreste acest lucru deoarce asa cum am mai spus salariul il va primit de la unitatea de unde acesta a venit insa serviciile le presteaza pt unitatea noastra? Vorbim astfel de transfer intre societatile unui holding? Putem emite decizie de numire a lui intr-un anume post?
Notiunea de transfer nu mai este. Poate fi delegare:
Art. 43. - Delegarea reprezintă exercitarea temporară, din dispoziţia angajatorului, de către salariat, a unor lucrări sau sarcini corespunzătoare atribuţiilor de serviciu în afara locului său de muncă.
Art. 44. - (1) Delegarea poate fi dispusă pentru o perioadă de cel mult 60 de zile şi se poate prelungi, cu acordul salariatului, cu cel mult 60 de zile.
(2) Salariatul delegat are dreptul la plata cheltuielilor de transport şi cazare, precum şi la o indemnizaţie de delegare, în condiţiile prevăzute de lege sau de contractul colectiv de muncă aplicabil.