Nu sunt „glumițe de cartier”, sunt doar reguli elementare de bun simț care rezolvă multe dintre dilemele dvs. cu privire la utilizarea interfonului sau a video-interfonului de către vizitatori.
Nu vă faceți griji nici în privința curierilor (se descurcă foarte bine cu codul de apelare în baza numărului apartamentului) nici în privința telefonului mobil câtă vreme toate precupețele ( din piață ) au cel puțin câte unul dar dacă dvs, țineți morțis ca numele să vă fie afișat alături de video interfon pentru vizitatorii dvs,
în timp ce ceilalți vor ca identitatea să le fie protejată în raport cu locația, sunteți liber să puneți un afiș mare doar cu numele dvs și codul de apelare . Nu vă oprește nimeni.
Altfel, numele proprietarilor se încadrează la date cu caracter personal iar pentru a fi afișat pe liste lângă interfon sau video-interfon, trebuie obținut consimțământul acestora în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. a din regulamentul GDPR așa cum am susținur anterior:
„dacă proprietarii își dau acordul în scris ( consimțământ explicit ) , numele lor pot fi afișate oriunde, chiar și pe ușa de la intrare, nu numai lângă interfon”.
Cu privire la numele „ sonore” .......... fără comentarii. Recomandările dvs, se încadrează la sub-glumițe de cartier de provincie și nu pot face obiectul unei discuții .
latka a scris:
Am inteles, acum, dupa ce nu mai aveti nici un argument juridic, sau temei legal, ati dat-o pe glumite de cartier si oaresce antropologie. Ati votat deja in hotarire AG ca toata lumea din condominiu (+ plus vizitatorii ) trebuie sa aiba telefon mobil si toata lumea sa fie acasa cind vin curierii , nu altcineva din familie, pentru ca nu stie curierul numarul ?