avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 943 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Bună seara, lucrez ca și taximetrist în timpul ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Bună seara, lucrez ca și taximetrist în timpul liber. O persoana ...

Bună seara, lucrez ca și taximetrist în timpul liber. O persoana susține ca și a uitat telefonul în mașină mea, ele fiind pe bancheta din spate. Acestea au spus politiei ca l au uitat în mașină lucru care nu este adevărat. Polițiștii au zis ca se va deschide un dosar penal pentru însușire de bunuri fără drept, iar ulterior pentru furt. Eu am vreo calitate în aceasta urmărire penala?
Cel mai recent răspuns: Alina-Andreea Plugaru , Avocat 10:35, 18 Septembrie 2024
Aveți autorizație pentru taximetrie? ..dispuneti de -afișaj client,aparat taxat,lampă taxi etc..
Aveți calitatea de suspect pentru moment.
Este bine să vă angajați un avocat care să vă reprezinte
Din mesajul dumnv se înțelege că au fost mai multe persoane posibil furtul să fie de la unul din călătorii din taxiul dumnv.( sau furat între ei)

Posibil prietena păgubitei este autoarea furtului
Ultima modificare: Miercuri, 18 Septembrie 2024
SunnyXxxX, utilizator
Buna ziua,

Da, se va deschide un dosar penal, insa cu privire la calitatea dumneavoastra in dosar cu siguranta ca veti fi incunostintat de catre organele de urmarire penala. Atat ordonanta prin care se dobandeste calitatea de suspect cat si cea prin care se dobandeste calitatea de inculpat va este adusa la cunostinta. Probabil ca veti fi chemat la audieri si da, este bine sa aveti un avocat alaturi cu care sa va sfatuiti.

In orice caz, daca dumneavoastra sustineti ca nu sunteti cel care a intrat in posesia telefonului, in opinia mea, nu exista suficiente probe pentru a dispune o eventuala trimitere in judecata; or, numai declaratiile acelor persoane nu sunt suficiente pentru a proba vinovatia.