avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 813 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Securitate şi Sănătate în ... Amplasare banc de lucru langa toaleta
Discuție deschisă în Securitate şi Sănătate în Muncă (fost Protecţia Muncii)

Amplasare banc de lucru langa toaleta

Amplasare banc de lucru langa toaleta, exista o distanta minima legiferata ?

Buna ziua.

Lucrez ca si matriter intr-o fabrica de productie mase plastice si recent atelierul nostru de mentenanta si reparatie matrite a fost mutat intr-o alta cladire a fabricii fiind comasati acolo cu un alt atelier.
Prin specificul locului de munca sunt conditionat de un banc de lucru si un electropalan (macara) fixata pe o structura fixa deci sunt conditionat sa-mi desfasor activitatea pe un perimetru restrans.
Am tinut sa amintesc aceste detalii pentru ca la noua locatie bancul meu de lucru a fost montat la 3m de toaleta ce deserveste mai multe ateliere si asta presupune sa lucrez in miros de toaleta si/sau clor (depinde de cheful femeii de serviciu). Fluxul de muncitori ce folosesc toaleta e destul de ridicat, toaleta nu are macar o antecamera ci o simpla usa "uitata" de obicei sa fie inchisa.

Am ridicat problema sefului de atelier si doar mi-a spus ca tot ce poate face e sa monteze un arc la usa, lucru care, poate, doar va reduce disconfortul insa nu va rezolva total problema pentru ca deschiderea/ inchiderea usii in mod repetat duce tot la imprastierea mirosurilor.

Nesatisfacut de raspuns m-am inscris in audienta la directorul zonal, m-a primit, ne-am deplasat impreuna la locul meu de munca, i-am explicat situatia si i-am oferit si o solutie. Cu niste costuri minime usa de acces in toaleta se poate monta pe un perete exterior si astfel accesul la toaleta se va face din curte si nu din incinta atelierului.
Directorul a spus ca ideea mea e buna si realizabila dar nimic nu s-a intamplat.

Ce as putea face mai mult ? Pentru ca nu mi se pare normal si nici igienic sa lucrez in astfel de conditii.