Buna ziua
Nu exista obligatia de a trimite documente in format electronic.
Mai mult, legal, convocarea se face numai pe tabel convocator sau prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire.
Exista o propunere legislativa care ar permite si convocarea si trimiterea hotararilor prin mijloace electronice, insa nu a fost inca aprobat.
[ link extern ]
Conform L196/2018
Articolul 28
(1) Proprietarii din condominiu au dreptul să fie informați în legătură cu toate aspectele ce privesc activitatea asociației, să solicite în scris și să primească copii după orice document al acesteia. Proprietarii care solicită copii după documentele asociației de proprietari vor suporta costul de multiplicare a acestora.
Articolul 47
(4) Proprietarii sunt anunțați, prin afișare la avizier și pe bază de tabel nominal convocator sau, în cazul proprietarilor care nu au fost anunțați, pe baza tabelului nominal convocator, prin poștă cu scrisoare recomandată, cu conținut declarat și confirmare de primire, asupra oricărei adunări generale a asociației de proprietari, cu cel puțin 10 zile înainte de data stabilită, inclusiv cu privire la ordinea de zi a adunării generale, cu excepția adunărilor generale extraordinare sau a adunărilor generale reconvocate care se pot convoca, în condițiile prevăzute la alin. (3), cu cel puțin 3 zile înainte de data stabilită.