avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 950 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... noua lege a salarizarii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

noua lege a salarizarii

Buna ziua,
Ma numesc Andreia G. sunt asistent medical generalist cu o vechime in munca de 9 ani , am terminat Sc. Postliceala . In decembrie 2009 am avut un salar de incadrare de 923 ron , am beneficiat de spor de tura ( lucrez 12/24 , 12/48 ) , spor de conditii deosebite ( lucrez intr-un Centru de recuperare si reabilitare NEUROPSIHIATRIC ), sambata , duminica si zilele de sarbatori legale am fost platita dublu . M-ar interesa conform noii legi de salarizare unica a bugetarilor si a legii 330/2009 , care ar fi salariul meu incepand din 1.01.2010 si de ce sporuri mai beneficiez , precum si daca zilele de sambata , duminica si sarbatori legale se mai platesc dublu. Multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: stelarman , utilizator 08:20, 9 Februarie 2010
Buna dimineata!
Legea de salarizare unica a bugetarilor si legea 330/2009 sunt una si aceiasi.
V-am trimis un mesaj privat(il gasiti in coltul din dreapta sus)
Poate va sunt utile si discutiile de aici.
www.avocatnet.ro/content/for...
O zi buna!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Spor de tura?! stelarman stelarman buna seara! in noua lege a salarizarii unice... legea 330/2009 nu am mai gasit nimic despre sporul de tura de 15 la suta ci doar despre sporul de ... (vezi toată discuția)
Norma de munca lunara pentru o sectie de spital florincamelia florincamelia cum se determina numarul de ore suplimentare (lucrate in zile de sambata si dumunica) si cum se acorda liberele aferente acestor ore intr-o sectie de spital ... (vezi toată discuția)