avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 395 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Buna ziua, Sunt tatal unui elev in clasa XI ,olimpic ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Buna ziua, Sunt tatal unui elev in clasa XI ,olimpic la matematica ...

Buna ziua,

Sunt tatal unui elev in clasa XI ,olimpic la matematica ,la un reputat liceu din Pitesti -Colegiul I.C.Bratianu si va cer permisiunea de a va prezenta o problema care pentru familia mea a devenit in ultima perioada de timp mai mult decat critica.

Cu ceva timp in urma fiul meu a fost diagnosticat cu o depresie severa generata probabil in timp pe parcursul anilor petrecuti la scoala generala si acutizata in perioada trecerii la liceu.

Aceasta depresie a fost asociata cu un sindrom ADHD si cu un sindrom Asperger (nu stiu daca am scris corect aceste denumiri ) de un medic psihiatru din Bucuresti , sub supravegherea caruia este in continuare si de asemenea face saptamanal ,cate odata chiar de 2 ori pe saptamana

terapie cu un psiholog comportamental tot de la Bucuresti.

Cu toate acestea starea lui se agraveaza din ce in ce mai mult.

Datorita acestui fapt si mai ales faptului ca el nu poate face fata la anumite situatii care apar in timpul petrecut la scoala , mici neintelegeri cu colegii sau anumite raspunsuri si comportamente din partea colegilor nu neaparat rautacioase de asemenea unele conditii impuse de profesorii nu neaparat cu rea intentie el are tendinta de a amplifica si de a se simtii vinovat fata de colegi , profesori si uneori chiar fata de familie acest fapt ducand la reactii extreme din partea lui .

Va pot enumera cateva dintre ele ,cum ar fi dorinta de a nu mai trai simtindu-se inutil pentru ceilalti si familie sau de a se considera chiar o povara pentru familie si pentru ceilati .