avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 481 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Buna ziua, O sa va prezint urmatoarea speta: eu am ...
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Buna ziua, O sa va prezint urmatoarea speta: eu am aplicat pt ...

Buna ziua,
O sa va prezint urmatoarea speta: eu am aplicat pt creditul student invest sotul codebitor pentru ca eu sunt studenta si am si varsta sotul are salariu mai mare. Am aplicat ne-a facut interogare la ANAF si raspunsul a fost negativ ( salariu mic, gradul de indatoarea si scorul FICO) NU NE AJUTA sa accesam creditul. Eu sunt in concediu crestere copil pana in martie contractul fiind suspendat dar , este un contract pe nedeterminat si am si vechime la firma la care sunt. Sotul la fel are salariu dublu decat al meu plus vechime in munca de peste 20 de ani . Sotul a mai avut credite dar, le a achitat fara penalitati. Avem amandoi cate un card de cumparaturi (13000 ron) Impreuna! Sotul are 3 contracte de munca la 3 firma diferite, eu sunt in CCC acum eu intreb nu cumva aceestea sunt motivele pt care ni s-a respins cererea pt credit? Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Crystyana30 , utilizator 22:10, 21 Decembrie 2024
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu imi este clar cu ce sa va ajutam. Daca acesteaa au fost cele prezentate pentru credit, atunci sigur ca acestea sunt motivele refuzului. Nu inteleg cu ce sa va ajutam. Contactati agentul si cereti explicatii, sincer, noi nu avem aici datele pe care ei le au.
Buna ziua,
Va multumesc pt raspuns!
Banca refuza sa imi sp transparent care sunt motivele reale ba chiar s-au exprimat ca nu au voie sa divulge informatii din dosarul meu.