avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 446 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Lucrez ca profesor în învățământ, primar, ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Lucrez ca profesor în învățământ, primar, gimnazial și ...

Lucrez ca profesor în învățământ, primar, gimnazial și liceal, în 3 școli. Fluturașii cu salariile, la liceu, ni se dau capsate, nimeni nu trebuie să știe salariul colegului, este confidențial. Știu ca legea spune altceva dar când un liceu funcționează, ca o societate comerciala în care directorul e patronul, ce e de făcut? Local nu se poate face nimic, caracatița e prea mare!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 05:36, 17 Decembrie 2024
Art. 163 C.mun.
(1) Salariul este confidenţial, angajatorul având obligaţia de a lua măsurile necesare pentru asigurarea confidenţialităţii.
....

Dar, Directiva (UE) 2023/970 a Parlamentului European urmărește stabilirea unor standarde de transparență salarială, prin:
- introducerea unor obligații de raportare pentru marii angajatori cu privire la egalitatea de remunerare;
- reglementarea dreptului angajaților la informații din partea angajatorului cu privire la nivelul lor salarial și la nivelurile salariale medii;
- crearea unor mecanisme care îmbunătățesc aplicarea principiului egalității de remunerare și munca de aceeași valoare.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fluturas de salariu alanda alanda Sunt invatatoare in mediul rural.Salariul meu intra pe card.Cum pot sti ce salariu si ce sporuri am daca nu mi se elibereaza un fluturas ? Exista o lege ... (vezi toată discuția)
Dovada achitarii salariilor florysoricioaica florysoricioaica Daca angajatorul face plata salariilor prin virament bancar mai e necesara semnarea fluturasilor ? In eventualitatea unui control de la ITM se poate substitui ... (vezi toată discuția)