Bună ziua!Am o comandă plasată la Pandora,care de 2 săptămâni se plimba cu firma de curierat fan, de 2 ori a ajuns la destinație greșită.Am sunat de nenumărate ori la fan cât și la Pandora și nici o rezolvare.Cei de la Pandora nu doresc să îmi returneze suma, deși prima data coletul sa întors la București și l-au trimis iarăși la acea adresă deși era făcută redirecționare către Bistrița.
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
daca produsul a plecat de la comerciant, banii nu va vor fi returnati pana cand produsul nu revine in gestiune. in al doilea rand atentie la adrese! eu primesc 1-2 comenzi pe saptamana si nu am probleme, desi am 3-4 adrese declarate. sa redirectionati de la Bucuresti la Bistrita in perioada Sarbatorilor e o chestie imprudenta
Comisioane retur
alandala1
Buna ziua,
Am comandat online o pereche de cizme pe care doresc sa o returnez intrucat marimea nu este corecta. Comanda a fost plasata pe data de 23 ... (vezi toată discuția)