avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1159 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua, Sunt profesor. Am obținut titlul de ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua, Sunt profesor. Am obținut titlul de doctor prin ...

Bună ziua,
Sunt profesor. Am obținut titlul de doctor prin susținerea tezei în luna septembrie și OM din 16 decembrie. Conform Ordonanței "Trenuleț"(înghețarea sporurilor la nivelul lunii noiembrie 2024), nu mi se mai poate acorda sporul de doctorat începând cu salariul din luna decembrie?
Vă mulțumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:49, 8 Ianuarie 2025
OUG se aplica de la 01.01.2025 .... prin urmare, trebuie sa beneficiati de acest spor.
Mulțumesc, dar răspunsul directorului este că nu se poate deoarece Ordonanța îngheață sporurile la nivelul lunii noiembrie și eu am O.M. din decembrie.
Dsv sunteti angajata nou ..nu gasesc dar stiu ca ICCJ s-a pronuntat in aceasta privinta cu ceva timp in urma.
Ultima modificare: Miercuri, 8 Ianuarie 2025
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sporul cfp - va fi înghețat ? oanaportar oanaportar Bună seara ? Vă prezint următoarea situație : - o angajată beneficiază de spor de CFP de acum 2 ani în urmă - potrivit OUG 1 /2020, se spune că ... (vezi toată discuția)
Buna ziua sunt medic si am obtinut titlul de doctor in stiinte ... petronela ionescu petronela ionescu buna ziua sunt medic si am obtinut titlul de doctor in stiinte in 2008 si imi desfasor activitatea in domeniul in care am doctoratul De la spital primesc ... (vezi toată discuția)